niedziela, 8 stycznia 2012

Ohh Ahhh + dopisek

Uwaga chwale się!! :D:D:D
Dziś rano w trakcie zabawy coś mi migneło i patrzę do buźki a tam pierwsza lewa jedyneczka. Narazie maleńki ale już się przebił..ale niespodzianka poprostu nie umiałam uwierzyć tymbardziej, że wogule Julitka nie marudzi więc nic nie podejrzewaliśmy.
Żeby tylko tak już zostało i pięknie przechodziła wychodzenie kolejnych ząbków..przynajmniej wiekszości.
Z innych rzeczy jestem strasznie dumna z mojej córeczki. Jak już pisałam mamy kropić oczka 2xdziennie do środy i bałam się jak to będzie. A Julitka..przechodzi to super. Żadnego uczulenia, żadnego marudzenia baa kropie jej oczka kiedy leży w łóżeczku i na mnie patrzy i co ważne nie płacze. Próbuje trzeć oczka ale nie pozwalam jej a za chwile zapomina i bawi się dalej..

Poprostu mój mały aniołek! Ależ jestem dumna z mojego dziecka..:D:D

Aaa i na uczelni same sukcesy..4 zaliczenia z oceną 4,5.. niezła mobilizacja na początek sesji. :D:D
Poprostu weekend do tej pory udany 110% oby tylko tak dalej.

Uciekam bo Julitka wstaje wiec idziemy gotować obiadek tatusiowi..
Pozdrawiamy :):)

Dopisek 08.01

Okazało się,  że oprócz lewej dolnej jedyneczki mamy drugą dolną i lewą dwójkę..tylko nie za bardzo pozwala spoglądać sobie w buźke:):)

9 komentarzy:

  1. gratulacje z okazji ocen na uczelnie, pierwszego zabka no i zakrapiania oczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ;)
    Jestem Monika z monissiaaaa.blog4u.pl

    widzę,że córeczka też pierwszy ząbek u mojej także ale z prawej str ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. graulacje!!!!!!!!!!!!
    swiatwedlugwiktorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no to gratulacje niech tak dalej zabkuje :)))) gratulacje z okazji tak dobrze rozpoczetej sesji :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No to gratuluje ;;) u nas górne już będą wychodzić, mam nadzieje, że znów wyjdą 2 na raz, ale strasznie przy tych górnych ząbkach marudna jest ;p a te pierwsze 2 co jej wyszły to tak jak u Twojej Julitki nic a nic marudzenia itd..

    OdpowiedzUsuń
  6. no to teraz będzie miała czym gryźć mamę i tatę ;p hihihihi ...

    OdpowiedzUsuń
  7. wow no to super wiadomości:) gratuluje sukcesów z julitka i na uczelni:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wyszedł pierwszy ząbek to lada chwila pojawi sie drugi. Śmiesznie wyglądają dzieciaczki z dwiema jedynkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to Kochana gratulujemy ;)) super;))

    OdpowiedzUsuń