niedziela, 7 sierpnia 2011

:):)

Witajcie:)
U nas wszystko oki. Julitka rośnie, pierwszy komplet za małych ciuszków już musiałam schować. Kurde nie mam co z nimi zrobić..nikt w otoczeniu nie ma małej dziewczynki ani nie zanosi się na żadną. Puki co poczekam aż zbierze się ich większa ilość i chyba sprzedam na allegro.
Mam pytanie do mam które mają już starsze dzieciaczki. Macie może podgrzewacz do butelek którego można używać w samochodzie? Bo zakupiliśmy sobie do domu z aventu ale dopiero potem przypomniało nam się,że do samochodu by też się przydał ale za późno już na kupno 2w1. Tak więc jakby któraś miała nie potrzebny a sprawny to może odsprzeda mi? Muszę zobaczyć jak lecą na allegro bo nawet nie orientuje się a na wyjazd we wrześniu do Niemiec przyda się. Wogule to chcieliśmy w święto tego 15 pojechać do Ustronia(jeśli pogoda dopisze) na cały dzień z małą ale niewiem czy to wypali. Powiedzcie mi czy w różnych kawiarniach lub innych miejscach gdzie można coś zjeść dadzą mi troche przegotowanej wody jak poproszę lub pozwolą użyć gniazdka by podłączyć podgrzewacz? Bo wyjazd byłby super ale co z tym jej jedzeniem? Byłyście w podobnej sytuacji??

Inna sprawa to kiedy mogłyście zacząć szaleć ze swoimi. Bo ja już przeszło 6 tygodni po tym ponownym szyciu i chciałam wkońcu spróbować ale wyczuwam palcem w środku jeszcze szwy..kurde ile te dziadostwo będzie się jeszcze rozpuszczać?? Najgorsze jest to,że nie wyczuwam jednego supełka tylko przynajmniej z kilka nitek..poprostu masakra. Kiedy wkońcu nachodzi mnie chęć której nie było w czasie ciąży to tu nie można:) Biedny tylko ten mój bo nic nie mówi ale pewnie doczekać się nie umi :P

Na koniec Julitka :) Jak wkońcu uda mi się złapać kiedy śmieje się w głos to zamieszczę. Bo cwaniara mała śmieje się najfajniej wtedy kiedy tylko wyłącze telefon:):)


7 komentarzy:

  1. a ja polecam Termos :) termos rewelacja. ja nosze go wszedzie jak ide gdzies dalej i nie proszę się o wrzatek :)

    super filmik. slodka mala istotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam podgrzewacz ktory mozna podlaczyc do auta z firmy TUFFI polecam, na wszelkie wyjazdy jest niezastapiony! a jest nie drogi, a za naprawde dobry termos trzeba zaplacic. mysle ze w restauracji nie powinno byc problemu z przegotowana woda, ja pracowalam w restauracji i zawsze jak ktos prosil o podgrzeanie czy wode to kazdy z nas kelnerow pomagal ;) no chyba ze trafisz na kogos nie teges... jesli chodzi o TE sprawy ;D to ja czekalam ok 7 tygodni, ale ten pierwszy raz od dawna po porodzie byl dla mnie stresujacy, ale najpierw wybralam sie do ginekologa takze tez idz i sie dowiedz jak tam sytuacja u Ciebie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam termos za 15zl z reala. i jest bardzo dobry. Trzyma pare godzin, nawet przezyl podroz z opola do wawy,

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko tylko że podróż do Niemiec to droga 10h z postojami na karmienie.a wypad gdzieś na cały dzień to też kilka karmien więc nie ma raczej opcji u nas z termosem

    OdpowiedzUsuń
  5. co do spraw seksualnych to musisz jeszcze poczekac, jak masz szwy, a po ich rozpuszczeniu to jeszcze z tydzien zeby na pewno bylo wszystko OK, jak pojdziecie zjesc do restauracji, pizzeri lub cos takiego to na pewno bedziesz mogla podgrzac wode dla Emmy (musisz miec swoja) inaczej to tylko w miejscach wyznaczonych. Poza tym do podgrzewacza samochodowego mozecie kupic kontakt z jednej strony jak do auta sie wlacza a z drugiej zeby mozna bylo wlaczyc prad

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak wolisz moim zdaniem wypad na miasto na spacer bez termosa to jak bez reki, nie chcialoby mi sie latac non stop do knajpy i prosic o podgrzanie wody. pojdziesz do lasu i co? :) jeleń ci podgrzeje? :)
    hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Zosia ma identyczny żółty pajacyk z kurkami :-) a jeśli chodzi o bliskość z mężem to ja czekam do wizyty u mojej ginekolog. Powinnam ją mieć po 6 tygodniach od porodu ale nie było wolnych terminów więc mam po 8 tygodniach więc na czułości muszę poczekać jeszcze ok miesiąca :-(

    OdpowiedzUsuń