środa, 3 sierpnia 2011

Po szczepieniu..:)

Noo i jesteśmy po wszystkim. Zdecydowaliśmy się jednak na szczepionki te refundowane czyli 2 w rączkę i do uda. Chłopczyk przed nami miał tą płatną i strasznie płakał a ja myślałam,że z tamtąd uciekne z małą. Jednak jak zwykle okazało się, że za dużo panikuje bo mała mimo trzech ukłuc prawie wcale nie płakała..tylko w czasie kłucia a i szybko się uspokajała..ależ byłam dumna z niej:):) Po szczepieniu prawie cały dzień spędziliśmy na dworze by nie marudziła ale miała całkiem fajny humorek. Gorączki nie było dzięki Bogu a i pięknie noc nam przespała bo od 21 do 5.30. Aż się o 3 sama obudziłam sprawdzić czy wszystko z nią w porządku bo przeważnie tak się budzimy na jedzenie ale taa słodziutko spała:):) Julitka waży już 4900 także fajnie rośnie i jest coraz to fajniejsza. Dużo się śmieje jednak tylko do południa..najwiecej do mnie przez co tatuś troszke zazdrosny:) Powoli robi się jej już zielony kolor oczu po tacie(zresztą wszystko ma po nim) także przy wypisywaniu podania na dowód osobsty miesiąc temu dla małej trafiłam z kolorem w dziesiątkę:)
Uciekamy na spacerek bo wkońcu pojawiło się słoneczko i trzeba wykorzystać..:):)

Tak się wyleguje u mamy na piersiach:):)
Pozdrawiamy:):)

7 komentarzy:

  1. Cudna ona:) Dobrze ze na szczepieniu taka grzeczna była i najwazniejsze ze po nim też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) no tak jak widac dobrze ci sie udalo, ale sie dziwie bo u nas (patrze na dowod Emmy) i nie ma napisane koloru oczu, noc coz widac co kraj to obyczaj, dobrze jak dziecko nie placze przy szczepionkach, bo pozniej sie boi niepotrzebnei, jak nasza malutka, niestety ...

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak nie da się ukryć prawie cały tata;P na pewno dumny z córy że hej:)cieszę się że szczepienie poszło spokojnie oby tak dalej....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dzielna dziewczynka byla ;) fajnie, ze tak nie plakala ;) no i rosnie dziewczyna, skoro juz tak pieknie noce zaczyna przesypiac;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie się zastanawiam jaką szczepionkę wybrać. Pediatra polecał mi tą płatną 6 w 1 ale sama nie wiem na co się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  6. to najwazniejsze ze dobrze przyjela szczepionki :) sliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń